Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Selipar Rumput


Selipar ni memang rare. Kita pakai selipar tapi rasa macam tak pakai, haa macam mana tu? Selipar rumput yang diperbuat daripada synthetic grass ini amat sesuai bagi mereka yang menetap di kotaraya, bandaraya dan yang sewaktu dengannya yang sekarang ni macam dah susah nak jumpa rumput.

Bayangkan anda yang tinggal di penthouse pencakar langit , tingkat 39. Nak jumpa rumput sebulan sekali pun susah. Pergi kerja keluar awal pagi, balik lewat malam, 6 hari seminggu.

Hujung minggu nak keluar rumah pun dah malas, nak rehat, duduk bersantai di balkoni.

Oleh itu, untuk kembali berpijak di bumi yang nyata, maka beli lah selipar rumput ni sebagai peringatan kepada kita yang sebenarnya kita sekarang tinggal di atas muka bumi.

selipar rumput

 


Like it? Share with your friends!

Your reaction?
Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
1
Lol
Love Love
1
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
1
Win
WTF WTF
0
WTF

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in